уторак, 20. децембар 2016.

Jysk opening ..

Prošla su dva meseca od kako vam se nisam javila na blogu a svi znate da za to odsustvo imam najslađe opravdanje.Razmišljala sam na koji način i kojim postom bi se vratila blogovanju i onda je jednog jutra stigao mail sa pozivom da prva zavirim u novu JYSK poslovnicu koja se otvara u gradu u kojem živim,pa ima li šta lepše za ljubitelja svih tih divnih homedecor sitnica i divnog nameštaja,tog dana znala sam kojim postom se vraćam pisanju.Dugo sam priželjkivala da se baš JYSK otvori u blizini i da kad god sam u potrazi za homedecor sitnicama i divnim poklonima,ne moram da odlazim u obližnji Šabac,nego da mogu sve to da kupim u mom gradu,tako da sada kada kupujem poklone i sitnice za stan pravac JYSK..Svi već znate kroz moje fotografije i objave da sam veliki ljubitelj retro stila koji nam se pre par godina vratio na velika vrata pa su upravo fotografije koje slede i dokaz za to..Za vas sam izabrala moje JYSK favorite koje sam zabeležila na otvaranju i predstavljam vam ih na sledećim fotografijama a svaki komad sa njih dostupan je u njihovim poslovnicama ili na sajtu.
U sledećem postu zavirićete u moj JYSK ulov a do tada vas srdačno pozdravljam.
Rendži
Fotofrafisano u JYSK Sremska Mitrovica,fotografije Rendži.

Нема коментара:

Постави коментар