недеља, 21. август 2016.

Sherry London | Beautiful Evening Dresses


 Ovo leto neumnjivo su mi obeležili lepi i svečani trenutci a i jesen najavljuje isto tako lepe događaje koji zahtevaju posebno svečan outfit..Moram priznati da mi je najlakše bilo kada sam ja bila u ulozi mlade i nisam razmišljala o novoj haljini,njenom izgledu,cipelama i pratećim detaljima ali kako mi dolaze nove svečane prilike kao i svaka od nas danima ću razmišljati da li je bolja ova ili ona..
Ako na vreme planirate šta oblačite u svečanijim prilikama predlažem vam jedan online sajt koji vam nudi pregršt haljina za sve prilike.Radi se o sajtu SHERRY LONDON!
Sherry London je online prodavnica haljina i upravo na njihovom sajtu bez dileme svaka od nas može pronaći neku haljinu za priliku koja joj je potrebna.
Dostava je brza i za nju je zadužena DHL služba te  u rekordno brzom roku od poručivanja vašu haljinu imaćete  kod sebe.
Za vas sam pripremila  fotografije mojih favorita a u komentarima mi možete pisati vaše utiske o Sherry London sajtu.
Pretragu na sajtu mozete olaksati tako sto ukucate kljucne reci po kojima trazite haljinu kakvu zelite.Ako ste u potrazi za vecernjom haljinom ukucajte Evening dresses ili Evening dresses UK,ako pak trazite dugacku vecernju haljinu ukucajte  Long evening dresses.Takodje ako ste u potrazi za dugackom vecernjom hajinom posao ce vam olaksati ukucavanje Evening maxi dresses za formalne prilike ukucavajte sledece Red evening dresses a ako ste malo punija dama vasa sekcija je Plus size evening dress.
Nadam se da sam vam malo priblizila sajt i olaksala pretragu za zeljenim modelom.
Do sledećeg javljanja,
S ljubavlju Rendži




1 коментар: