среда, 3. август 2016.

Perfect Caffe Latte..



Zlatibor,planina,odmor,svež vazduh i miris bora u njemu,bude vas sunčevi zraci i cvrkut ptica,mir i tišina koji vas pune pozitivnom energijom..tako je bilo prošle nedelje..ali sada sada je vreme da se vratimo sa odmora,kako fiyički tako i psihički i da napunjene baterije koristimo za nove radne pobede..Priznajem uvek mi je teško da dođem sebi nakon odmora ali da bi se ponovo prilagodila životu u gradu i radnim obavezama koristim iz grada ono najbolje a to su letnje bašte i uživanje u istima..

Kao dete leta,razumljivo je da s nestrpljenjem čekam vrele dane,kristalno čisto plavo nebo koje krase samo sunčevi zraci..takvi dani meni daju poseban nalet vole i želje da ga iskoristim maksimalno..Sa prvim toplim prolećnim danima pa do zadnjih jesenjih trzaja uvek bi gleala da sve pauze od obaveza provodim na vazduhu,dalje od klimatizovanih i zatvorenih prostorija..Jutarnji rituali u tom periodu kod mene su bar pola sata dvorišnoj bašti ili bašti nekog obližnjeg kafea uz savršeni kafeni napitak..To bi mi uvek predstavljalo poseban gušt i u tome bi neizmerno uživala,i da morm priznati da nakon preseljenja u stan jedino što mi fali jeste moja dorišna baštica o kojoj ću vam pisati u narednom postu..

Današnji dan,prvi nakon odmora i prvi moj radni dan ovog mog omiljenog rođendanskog meseca,rešila sam da pošastim tako što ću završetak svojih obaveza i planiranje novih radnih poduhvata provesti u bašti jednog kafea uz savršeni Caffe Latte,ali ne obični nego brenda koji još odavno ima moje poverenje a to je Doncafe professional esspreso..Brend koji nam pruža veliku kartu svojih kafenih napitaka,svaki podjednako savršen na svoj način..Ovog puta izbor pada na Caffe Latte i stari dobri Cappuccino..Uz lagani Latte,zrake sunca,zvuke grada polako završavam svoje obaveze a nakon njih prepustiću se odmoru i čarima cappucina uz omiljeni magazin,jer svaki dan zaslužuje bar deo onoga što će vas opustiti i pripremiti za nove radne obaveze..

Kada bih mogla,sigurna sam da bih u letnjem periodu sve kancelarije preselila u letnje bašte ali ne bilo kakve nego one gde se služe savršeni kafeni napici,bašte u kojima nesmetano možete provoditi vaše radne sate i produktivno rešavati radne zadatke..Pa kako onda da kažemo da i leto u gradu ne može biti zanimljivo i produktivno..stvar je samo  u tome kako organizujemo naš dan..Ali bez Lattea ,cappuccina,esspresa .. sigurno ne bi bilo to to,bar ne za nas istinske ljubitelje kafe.

Caffe Latte i Cappuccino - Doncafe Professional Esprsso
Lokacija-Hipnotic cafe bar,Novi Sad
Planer-Uređeni Haos
Tašna-Jellyfish Art
Fotografije-Rendži

Нема коментара:

Постави коментар