понедељак, 29. август 2016.

Healthy brakfast+Metalac Cuvalice namirnica..

U toku ovog meseca nismo imali ni jedan post iz rubrike Kitchen pa je red da mesec završimo baš jednim takvim postom..Međutim večerašnji post neće biti klasičan recept post,nego nešto malo drugačiji jer ovi topli letnji dani retko koga zadrže nešto duže u kuhinji..
Veliku važnost,kada je reč o čuvanju namirnica pridajem posudama u koje ih odlažem na čuvanje takozvanim čuvalicama..To mi je izuzetno bitno, jer želim da namirnice koje odlažem sačuvaju svoju svežinu koju su imale kao prvog dana odlaganja, a u tome mi upravo pomaže Metalac linija posuđa za čuvanje hrane.Uz pomoć ovih posuda svežina mojih namirnica je zagarantovana.Iz linije posuđa ČUVALICA izdvajam vam one koje najviše koristim a koje imate priliku da vidite na fotografijama koje slede u postu.Duboke posude sa drvenim poklopcem koristim za čuvanje suvih namirnica,dok plitke posude sa plastičnim poklopcem koristim za čuvanje u frižideru,zamrzivaču ili pak kao posudu za poneti.
Kako u letnjem periodu uvek mučimo muku šta pripremiti za doručak,kako kući tako i na poslu a da nije nešto teško za naš organizam ,ja se uvek opredelim za lagani slatki musli sa suvim i svežim voćem koji će nam obezbediti dovoljan izvor energije do ručka.Ako na poslu nemate uslove za pripremanje ovog doručka moj savet je da ga pripremite kući,stavite u Metalac čuvalicu,ponesete sa sobom i na poslu samo odložite u frižider na čuvanje te na pauzi konzumirate zdrav i svež doručak.Zvuči zanimljivo,zar ne?
Kući pripremite sve u vašu čuvalicu..
Poklopite je i spakujete u tašnu ..
I na poslu uživate na pauzi..
Kako je kuhinja srce doma,tako je dobro i kvalitetno posuđe srce kuhinje i treba ga pažljivo birati prilikom kupovine.Moje poverenje,kao i poverenje većine nas od davnina zaslužuje Metalac,brend sa dugogodišnjom tradicijom i kvalitetom u ovoj oblasti i nikako tu tradiciju nećemo menjati...

Fotografije-Rendži




Нема коментара:

Постави коментар