субота, 13. фебруар 2016.

Sirove kuglice + Valentines gift idea

 Verujem da vam prvi deo naslova nije zvučao ni malo privlačno kao drugi deo..ali verujem da ću vas kroz ostatak posta uveriti da je isto toliko privlačan kao i prvi.
U skladu sa sutrašnjim praznikom i produženim vikendom koji je pred nama rešila sam da vam predstavim jedan super zdrav slatkiš i ideju kako da ga upakujete i da bude savršen poklon za Valentine's..Mnogi uvek naglašavaju da ljubav treba slaviti svaki dan,da sa tim se slažem ali lično volim da proslavim Valentines i da obradujem meni drage osobe..jer uvek se sećam reči razrednog starešine u srednjoj školi koja bi nam uvek govorila da taj dan darujemo sve one koje volimo a ne samo momka/devojku..
Kada se radi o poklonima za taj dan ja nekako uvek razmišljam kakav slatkiš da poklonim.šta ove godine da spremim a da bude novo a lepo..Kako ove godine moja polovina i ja imamo drugačiji način ishrane a koji  znači STOP BELOM ŠEĆERU ,veštačkim zaslađivačima i lošem načinu ishrane pitala sam se šta sada ali vrlo brzo sam našla rešenje koje mislim da je idealno.Ove sirove kuglice bez dodatka šećera,putera i čokolade oboriće s nogu i one najveće čokoladoljupce a u njima možete uživati bez trunke griže savesti a ima li šta lepše od toga?
Razne verzije ovih kuglica dostupne su na internetu ali sam ja kao i uvek  morala nešto novo da dodam i prilagodim ga sebi.
A da sve bude u znaku ljubavi tu su moji dragi prijatelji iz radionice Unikatni predmeti koji su zaduzeni za ovaj divni tanjir sa srcastim detaljima..
Recept sledi na sledećoj fotografiji a nakon toga i ideja kako upakovati ove kuglice i pokloniti ih za Valentine's..

Uz malo mašte i kreativnosti ove kuglice mogu vam biti savršen poklon.Potrebno vam je malo materijala a razultat je u potpunosti handmade poklon a što je najbitnije u potpunosti neobičan i zdrav.
Od materijala sam koristila,teglicu,kutijicu za pakovanje koju sam već imala kući a vi možete uzeti u raznim prodavnicama lepih kartonskih kutija,kesice koje su delo online prodavnice Srećno Dugmence,dugmići iz Dugmencetovog Zelenog kutka koji u ponudi imaju dugmiće raznih oblika,veličina i za sve prilike ,razne simpaticne  kartice za poruke dolaze sa stranice Papir i Makaze malo tračica ,kanapa i  naravno vaša mašta!


3 коментара: