недеља, 3. јануар 2016.

City lights

 Dragi moji,evo nas u novoj godini,pred nama je novih 365 dana za ostvarenje snova,ciljeva,želja..Od ove godine ne očekujem puno,kao što ni do sada nisam očekivala od prethodnih,nego sam se sam trudila i davala sve od sebe da ih učinim posebnima pa je tako i bilo,svaka na svoj način imala je u sebi nešto..Vama ću poželeti sve što želim i sebi, a to su zdravlje,sreća i ljubav jer kad imamo to imamo sve.U prethodnom postu pisala sam vam o nedostatku vremena u decembru, pa sam vam tako ostala dužna dva posta i u prvim januarskim danima te dugove vam vraćam.Današnji post nastao je u zadnjoj decembarskoj nedelji,tik pred novu godinu ,dok grad sija a u vazduhu se oseća duh praznika..i za razliku od prethodnih nije nastao na dnevnoj svetlost nego u predvečerju i mogu vam reći da mi se posebno dopalo.Glavne zvezde posta su tašna Jellyfish Art,radionica za izradu tašni u koje imam posebno poverenje,i koji imaju sve moje preporuke,obožavam te dve dame koje prave magiju od tašni,pored Jellyfish Art tu je i neobični KAPUTIĆ iz online shopa SheInside.Kaput klasičnog kroja ali neobičnog blok dezena na njihovom sajtu dobio je sve moje simpatije pa sam se tako na prvi pogled odlučila za njega.Uklopiv u gotovo svim kombinacijama nepogrešiv je odabir za sve prilike.
Kao i do sada za fotografije i sjajno druzenje bila je zaduzena Nevena Uzurov.
Kako se vama dopada?
Do sledeceg javljanja,
Srdacno vas pozdravljam..
Rendzi









Handbag:Jellyfish Art
Coat:SheInside


2 коментара: