четвртак, 29. октобар 2015.

Pure Organic- Hedera Vita cosmetics

 Dugo na blogu nije bilo posta ovog tipa,ne zato što za njih nije bilo vremena nego sam čekala da vam predstavim nešto kvalitetno i što zalužuje post na blogu.Rešila sam da malo osvežim blog i uvedem malo drugačijih postova pa ću tako i ovu beauty sekciju gledati češće da popunjavam.Za današnje javljanje želim da vam predstavim nešto novo na našem tržištu a što je naišlo na moje veliko oduševljenje,radi se o Hedera Vita kozmetici.


Hedera Vita kompanija u svojim laboratorijama proizvode organsku handmade kozmetiku.Kozmetika je bez parabena,mineralnih ulja  i veštačkih boja i mirisa a više o njima možete videti na njihovom sajtu.
Ja sam odlučila da vam predstavim njihovu kolekciju na bazi Aktivnog Uglja i Zeolita u okviru koje se nalaze Maska za regeneraciju i oporavak kose,Šampon protiv peruti i Piling sapun masažer.
Počeću sa proizvodom koji je moj apsolutni favorit kada je u pitanju nega kose a to je Maska za regeneraciju i opravak.Kako je moja kosa po prirodi izuzetno suva i oštra, pa njen lep izgled zahteva stalna feniranja,posebno moram da vodim računa o tome kako je negujem,koja pakovanja i regeneratore koristim.Najbolje su mi se pokazala prirodna pakovanja koja sama pravim a kako za njih treba odvojiti dosta vremena a to baš često nemam,koristila sam razna kupovna ali ni jednim nisam bila zadovoljna u potpunosti,međutim kada sam probala ovu masku oduševila me mekoća i glatkost dlake koju sam imala jedino koristeći moja prirodna mućkanja :)i tako sam rešila da nastavim da je koristim i a izuzetno sam zadovoljna  rezultatima koje mi daje .Maska je obogaćena uljem argana,buterom masline,mineralima Zeolitai vitaminom E. Da sam ovu masku imala u letnjem periodu sigurna sam da bi mi kosa ostala u potpunosti zdrava nakon izlaganja morskoj soli i Suncu.

 Sledeći proizvod u ovoj kolekciji Hedera Vita laboratorije jeste Piling sapun masažer radjen takođe na bazi Zeolita i aktivnog uglja a najvećem procentu osnova sapuna je maslinovo ulje.Sapun je bez parabena,ne isušuje kožu a posebno će vam prijati njegov oblik masažera.
 Treći proizvod iz ove kolekcije je Šampon protiv peruti.Ovaj šampon lično nisam probala,dala sam ga bratu da ga testira pa ću vam preneti njegove utiske a to su koža glave bez peruti a kosa nije isušena već mekana i lako ukrotiva.
Proizvode Hedera Vita možete kupiti u njihovoj radnji u Loznici a takođe ih možete naći u DM drogerijama.Ova kolekcija je moja topla preporuka,posebno maska za kosu koju nastavljam da koristim i kada je potrošim.Već sada razmišlljam šta bih sledeće volela da probam iz njihove kolekcije,da li meni omiljeni Suncokret pa baš tu Suncokret kolekciju ili kolekciju Čileanska ruža,hm nadam se da ću se uskoro odlučiti,
Do sledećeg javljanja
S ljubavlju
Rendži

3 коментара: