недеља, 4. октобар 2015.

Casual weekend..

Miholjsko leto ovog vikenda izmamilo je osmehe na lice svih nas i navelo nas da maksimalno uživamo u  toplom vikendu.Setnje obližnjim gradskim parkovima u ovo doba godine imaju posebnu draž,neizmerno uživanje u šuškanju lišca pod nogama,skupljanje kestenja i žireva za jesenje diy projekte..jednom rečju neprocenjivo...
Kao i obično zante moj casual stil ali ovaj današnji ima posebnu vrednost jer su ga upotpunili hand made asesoari koje vam sa ponosom predstavljam.Zajedničko mojim današnjim asesoarima jeste to što i jedne i druge izrađuje tim koji vode majka i kćerka a što ih čini tako posebnima!
Jellyfish art  radionicu izrade tašni sam vam prvi put  predstavila u letnjem outfitu sa njihovom divnom belom tašnicom koju sam izabrala iz velike ponude sjajnih tašni, ali ovaj put sam i ja imala udela u izradi tašne,iako je taj udeo mali ponosna sam što sam u saradnji sa Miljanom i njenom majkom, tvorcima ove radionce stvorila moju novu unikatnu tašnu.Model koji sam izabrala  jeste bucket i vec su ga radile na razne nacine ali sam rešila da promenim dezen ,želela sam da dodam malo vinatge detalja,napravila skicu,poslala im i za par dana na moju adresu stigla je ova lepotica koja je baš onakva kakvu sam je ja zamislila!

Drugi asesoar koji je upotpunio moj vikend look i koji takođe zauzima posebnomest u mojim jesenjim favoritima jeste narukvica koja nastaje u radionici po nazivom  Zokicine i Ljokicine djindjuvice  a koje sam otkrila na instagramu.Kada smo se dogovarale o izradi narukvice,želela sam da se uklapa uz tašnu i da budu jedan komplet tako da sam im prosledila fotografiju tašne i  sve prepustila kreativnim damama koje su me oduševile i posebno obradovale detaljem na narukvici kao što su cookies i fotoaparat jer su me baš tako videle,kroz moje dve omiljene stvarčice..

Da bi sve izgledalo lepo i da bi vi sve to mogli na najbolji način da doživite kroz fotografiju u pomoć sam pozvala još jednu krativnu damu na koju ste u mojim postovima več navikli a to je Nevena Uzurov koja vam uvek na lep način dočara ono šta ja želim da vam predstavim!
Posetite fb stranice Jellyfish Art i Zokicine i Ljokicine djindjuvice kako bi ste videli sve njihove kreacije i napravite sebi vaš omiljeni jesenji komplet kao što sam to ja uradila!
Do sledećeg javljanja
S ljubavlju,
Rendži..


2 коментара: