понедељак, 21. септембар 2015.

Place for happiness - Happiness Boutique..


Rekla bih da početak nove radne nedelje,ne može bolje da se otvori nego jednim postom u kojem ću vam predstavit web sajt za online kupovinu,i to sajt sa akcentom za nakit,koji sam pre nedugo vremena otkrila na meni omiljenom instagramu i sa kojima sam ostvarila fantastičnu saradnju..Radi se o  sajtu koji nosi naziv Happiness Boutique.

Ako ste kao ja, zaljubljenik u nakit,asesoare, vintage stil i sve sitnice koje nas žene čine srećnima, onda je Happiness Boutique mesto na kojem možete obaviti vašu kupovinu veoma uspešno.Fokus njihovog sajta je na nakitu,a mene je posebno oduševila ponuda njihovih ogrlica koja vam je dostupna klikom OVDE .Ono što je veoma bitno jeste da imaju besplatnu dostavu širom sveta i veoma fantastišan Reward Program koji vam može doneti zanimljive poklone.
Posebno mi se dopada što vode računa o načinu pakovanja i karticama sa porukom koje dolaze u njemu a nakon porudžbine vaš paketić će stići do vas za maximum desetak dana što je još jedan plus za kupovinu.
Iz njihove velike ponude ja sam izabrala ogrlicu koju možete videti na fotografijama koje sam vam pripremila za ovaj post i mislim da će biti moj omiljeni detalj ove jeseni i zime i to u svim kombinacijama.
Nadam se da vam se post svideo kao i njihov sajt..
S ljubavlju
Rendzi
Happiness Boutique često organizuje i nagrađivanja tako da budite u toku sa njihovim objavama na sajtu,instagramu i facebook stranici.

Photos : Rendži

3 коментара: