петак, 18. септембар 2015.

Kreativnost je u tebi,probudi je + nagradjivanje by Jamais Vu!


Prošlo je više od dve nedelje od poslednjeg posta..Niz poslovnih obaveza i lepih događaja sprečili su me da vam pišem češće..Sada se materijala nakupilo dosta i otvaram septembarsku sezonu postova..

Velika mi je čast što sam virtuelno (bar za sada tako) imala priliku da upoznam jednu kreativnu mladu damu,Milicu koja stoji iza brenda Jamais Vu i upravo njoj posvećujem današnji post...



Jamais Vu se bavi izradom nakita od tkanine.Zvuči neverovatno,znam,i ja sam bila zatečena ovom Milicinom idejom i njenim zlatnim rukama..















"Kada si student medicine,slobodnog vremena je malo,i uvek gledaš da ga iskoristiš na pravi način baveći se onim što će te opustiti a u isto vreme ti daje novu energiju za rad ,a kako sam od uvek volela da svoje kreativne ideje pretvorim u delo tako sam to svoje slobodno vreme koristila na pravljenje unikatnog nakita za sopstvene potrebe..Prošle godine završila sam petu godinu i sada vremena imam mnogo više pa sam tako jednog popodneva odlučila i sela za bakinu mašinu,uzela komad tkanine i krenula u radne poduhvate..." priča Milica..

Kao i svakom kreativcu,tako je i Milici veoma značajna bila podrška okoline i ljudi iz najbližeg okruženja pa je uz njihovu podršku otvorila stranicu na facebook kako bi i ljudi van njenog okruženja videli njeno umeće,
Inspiraciju za izradu nakita Milica pronalazi u svakodnevnim životnim aktivnostima,pozitivnim ljudima,malim životnim radostima a i u samom materijalu za izradu.Nakit je unikatan i uvek se može izraditi prema vašim željama i odevnim kombinacijama..dovoljno je samo da pošaljete Milici fotografiju u inbox a ona će vam dati najbolji predlog za vaš komad unikatnog nakita..
Više Milicinih kreacija možete videti na njenoj facebook stranici OVDE .

U dogovoru sa Milicom,za vas sam iz njene kolekcije ogrlica odabrala crno-beli klasik,ogrlicu koja će se uklopiti sa većinom odevnih kombinacija a informacije o nagrađivanju potražite na mojoj facebook stranici Sugar Journal by Rendži.
Do sledećeg javljanja
s ljubavlju Rendži..

Photography : Rendzi
LOVE candle: Candle company Belgrade
Blue candle: Ikea

8 коментара:

  1. Divno što podržavaš i druge kreativne ljude :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. treba dati sansu kreativcima,toliko ideja i lepote a ne snalaze se za plasman,.Svima nama treba nesto originalno,jedinstveno,posebno

    ОдговориИзбриши
  3. Bravo Renata..Svaka čast!!!
    Predivnoo❤
    Candle company Belgrade

    ОдговориИзбриши
  4. Miliine ideje su divne,neobicne,ali prelepe,bas je kreativna,svaka cast,mada si i ti,super ste tim,pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  5. Kako da vidim ostale radove? Dugmence "OVDE" ne radi..

    ОдговориИзбриши
  6. Bravo i za Milici i tebe,ogrlica je preslatka,a Milica pravi kreativac,a i ti,odlicno.

    ОдговориИзбриши
  7. U moru stranica sa ručno rašenim nakitom ovu je lako prepoznati i upamtiti, jer jeste originalna i jedinstvaena ideja! Bravo!

    ОдговориИзбриши