субота, 15. август 2015.

Mickey denim shorts + Sheinside Wish List


 Pre nekoliko meseci pretražujući razne sajtove naišla sam na sajt SheInside,povoljne cene,veliki izbor garderobe,besplatna dostava privukle su me da ga detaljnije pretražim.Tog dana nisam imala nameru nešto da kupujem ali kada sam videla ovaj teksas šorcsa aplikacijom iz omiljenih crtanih  filmova mog detinjstva,dileme nije bilo odmah sam rekla KUPUJEM.
Kao neko ko je u duši (bez obzira na godine ;) ) uvek  dete, šorc je dobio sve moje simpatije i postao sinonim za mene ovog leta!Kombinacija boja i majica bilo je raznih,crvena,crna,plava,žuta ali je šorc uvek ostajao isti  i nosiv u svim casual setnjama do grada kada god je to bilo moguće.
Uživajte u fotografijama moje drage Nevene kao i u šorcu jer sam sigurna da će i vas osvojiti kao što je i mene.

 Shorts: SheInside
Photography : Nevena Uzurov Photography

She Inside Wish List 


Današnji post je malo drugačiji od ostalih jer želim da vam predstavim i moju novu listu želja koja je vezana za garderobu sa sajta SheInside jer kako dolazi jesen mislim da su mi potrebne nove stvari u garderoberu pa vam predstavljam šta je to što bih prvo kupila upravo sa njihovog sajta.

Today I also want to share with you my SheInside wishlist for next season.These stuff are my favorites for autumn and I need them in my closet badly.Every item from my wishlist you can find on SheInside website.Take a closer look on my fall picks by clicking on direct links which you can see under every item,Click,click and tell me what you think.
.






 Green Lapel Floral Polka Dot Striped Blouse koju možete detaljnije pogledati OVDE 



3 коментара: