недеља, 7. јун 2015.

Summer in Edi dress..

Sa prvim danima juna moje misli su usmerene ka godišnjem odmoru,a njih prate čuvena pitanja,gde i kada putovati, i naravno šta od garderobe poneti a ne preterati (kao što to obično biva) sa pakovanjem stvari koje se neće oblačiti.Ovog leta na pitanje šta sigurno nosim na more , imam jasan odgovor a to je Edi haljina electric boja, savršena kako za odlaske na plažu isto tako i za lagane večernje šetnje ali i izlaske. U letnjem periodu kada su visoke temperature svakodnevnica jako mi je važno da nosim garderobu koja je izrađena od prirodnih materijala,a ako ste u potrazi za takvom garderobom sigurna sam da je Modna kuća Edi pravi izbor a u njihovom shopu ćete naći sve što vam je potrebno za sezonsku kupovinu.Kombinacija boja,materijal i model haljine ostavili su me bez daha i upravo je to ono za čime sam dugo tragala,spoj elegancije i jednog neobaveznog stila.Želela sam haljinu da vam predstavim što pre i za ovo prvo predstavljanje izabrala sam vikend popodnevni odlazak do reke gde sam odmarala uz knjigu,uživala u Suncu,pogledu na vodu,i smičljala novi post u kojem ću vam predstaviti i onu elegantniju stranu ove haljine. 
Zapratite Edi na društvenim mrežama,facebook stranici instagram nalogu kako bi uvek bili obavešteni o novinama koje nam dolaze iz njihove kompanije.
S ljubavlju ,
Rendži


3 коментара:

  1. Letnja haljina - moja današnja tema dana...idem odmah da zvirnem kakvih sve modela ima..preslatka Rendzi :)
    pozdrav od www.boinside.com :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno draga Bobo :)
      Drago mi je da ti se dopada,a sigurna sam da ce i Edi shop :)
      Pozdravcici

      Избриши