петак, 12. јун 2015.

Šafran,Belmax i Rendži..


" Koliko pari cipela imaš u cipelarniku pa su ti potrebne i te?",pitanje je koje često čujemo, a mi ćemo dati odgovore poput :"Ali samo još ove" a neretko se desi da odgovrimo: " Upravu si,ipak ću sačekati sniženje trenutno su mi malo skupe.."..Drage moje više neće biti potrebe za pravdanjem kada je u pitanju kupovina obuće jer Šafran u saradnji sa Belmax centrom nudi vam niz pogodnosti kada je u pitanju online kupovina obuće a Vip članicama pored pogodnosti i zaradu.
U saradnji sa Šafranom i Belmax centrom   uskoro ćete preko Sugar Journal by Rendži dobijati vaučere za vašu kupovinu kojima ćete ostvarivati popust od 5% na celokupan iznos.
Predpostavljam da se sada pitate šta je to Belmax centar i Belmax Vip Član?


Belmax centar je multinacionalni trgovinski lanac koji ima za cilj da na jednom mestu okupi reprezentativne proizvođače i trgovce,koji će kvalitetom,uslugom i svojom raznovrsnom ponudom privući sve veći broj kupaca.Belmax je rešio da uvede novi koncept poslovanja i da uz pomoć maldih ljudi uvede novi način poslovanja na tržištu.
Da bi postali Belmax  Vip članica potrebno je da ste mlada,ambiciozna devojka,sa izgrađenim ličnim stilom kao i korisnica društvenih mreža koja vodi svoj blog.Od Vip članice očekuje se da promoviše Belmax brend na društvenim mrežama a za uzvrat biće nagrađena  vrednim poklonima.Pored poklona Belmax vam nudi priliku za profesionalni razvoj,treninge i obuku,druženje i razmenu iskustava,zaradu i ostale mnogobrojne pogodnosti.Uskoro ću vam detaljnije pisati o Belmax centru a sada vam predstavljam moje favorite kada je u pitanju izbor obuće za ovo leto a koju možete kupiti preko Šafran online shopa.
Fotografije su vlasništvo Šafrana a ja jedva čekam da otvorim rubriku "Kako Rendži nosi Šafran" u kojoj ćete videti Šafran obuću iskombinovanu u mojim outfit postovima.
Koji model se vama najviše dopao?
Do sledećeg posta,
S ljubavlju Rendži


1 коментар: