среда, 27. мај 2015.

Kada snovi postaju stvarnost...

Ah ti snovi,da li zaista mogu postati stvarnost?Na ovo pitanje glasno dajem odgovor DA, uz obrazloženje da moraš da veruješ u svoje sne i da se za iste boriš.
Fotografiju volim od malih nogu,kako da ih sama stvaram a tako i da budem deo fotografije o čemu svedoče brojni albumi za koje su navjeći krivci moji roditelj koji su me imam utisak slikali svaki dan u mom detinjstvu,sve to se eto tako prenelo i na mene.Kvalitetne fotografije sa zanimljivim detaljima uvek su me privlačile i uvek sam sanjala da ću i ja jednog dana imati kvalitetnu opremu kojom bih mogla da zabeležim sve one sitnice koje se mom oku čine privlačnima.Moji snovi postali su stvarnost,opremu sam uzela i sada je vreme da vam prenosim moje zanimljive kadrove.
Pustiću vas da uživate u fotografijama koje su delo mog objektiva a koje su bile deo pre wedding shootinga a vas ću zamoliti da mi javite kako vam se dopadaju moji prvi koraci u svetu fotografije.
Hvala mojim dragim drugarima Marini i Slobodanu koji su mi ukazali poverenje i prepustili mi da iskreiram njihove fotografije.
S ljubavlju
Rendži





6 коментара: